سراج: چند بازیکن را به زور به تبریز آوردیم، زیرا نمی‌خواستند بازی کنند/ اجازه نمی‌دهم کسی از صنعت نفت پول مُفت بگیرد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: چند بازیکن را به زور به تبریز آوردیم، زیرا به بهانه‌های مختلف نمی‌خواستند برابر ماشین سازی بازی کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست تیمش برابر ماشین سازی در نشست خبری اظهار داشت: به مردم آذربایجان و بازیکنان ماشین سازی تبریک می‌گویم. آن‌ها خیلی برای حفظ سهمیه تیمشان در لیگ برتر تلاش کردند و این پیروزی مبارک شان باشد. ماشین سازی خیلی بهتر از ما بازی کرد و حقش بود که ببرد. بازیکنان برای پیروزی باید تمام توانشان را بگذارند.

سراج در ادامه گفت: به بازیکنانم گفته بودم هر اتفاقی که در زمین بیفتد، آن‌ها رقم زننده نتیجه بازی هستند. هفته گذشته جایگاه ما در جدول تثبیت شد و به همین دلیل بازیکنان ما انگیزه لازم را نداشتند و کار کردن با تیم بی انگیزه، به ویژه در هفته‌های پایانی کار سختی است، اما ما این سختی را به جان خریدیم.

سرمربی صنعت نفت افزود: چند بازیکن را به زور به تبریز آوردیم، زیرا آن‌ها به بهانه‌های مختلف می‌خواستند از این بازی فرار کنند. من قطعا این مشکل را به باشگاه گزارش می‌دهم. مردم آبادان بدانند تا وقتی که در این شهر هستم، حتی اگر تا چند ساعت دیگر این جا باشم، به کسی اجازه نمی‌دهم پول مُفت آبادان را در جیبش بگذارد و خرج کند. بازیکن وقتی در صنعت نفت بازی می‌کند، باید تا روز آخر به تیم و شهرش تعصب داشته باشد.


بیشتر بخوانید


او در ادامه بیان کرد: درست است که بازیکنان هنوز ۴۰ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت نکردند، اما اجازه نمی‌دهم کسی از فوتبال و صنعت نفت پول مفت در جیبش بگذارد. چند بازیکن ما خیانت نکردند، اما تمام تلاش خودشان را به کار نگرفتند. شاید اگر این بازیکنان بیشتر تلاش می‌کردند، اکنون جایگاه بهتری در جدول به دست می‌آوردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
صحیح است . احسنت ؟؟ . فقط چشمتونا به روی 16 میلیارد یامفت ببندید . مفت عیبه یامفت حق ؟؟؟؟؟
آخرین اخبار