خداحافظی سرمربی نفت مسجد سلیمان/ تارتار رفتنی شد

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از بازی تیمش برابر ماشین سازی تبریز، از هواداران نفت مسجد سلیمان خداحافظی کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، نفت مسجد سلیمان در آخرین بازی خود موفق شد پارس جنوبی جم را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد تا لیگ نوزدهم را با پیروزی پشت سر بگذارد.  

مهدی تارتار، سرمربی زردپوشان مسجد سلیمانی در پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و اعلام کرد این بازی آخرین حضور او روی نیمکت تیم مسجد سلیمانی بوده و از هواداران خداحافظی کرد.  

تارتار در حالی از هدایت نفت مسجد سلیمان کناره گیری کرد که این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده و با این شرایط مشخص نیست چه کسی هدایت این تیم در بازی برابر تراکتور را برعهده دارد.


بیشتر بخوانید


البته تارتار پیش از این ۲ بار از هدایت نفت مسجد سلیمان کناره گیری کرده بود، اما هر بار با تلاش‌های مسئولان باشگاه راضی شد به کارش در این تیم ادامه دهد. با این حال اکنون خداحافظی سرمربی نفت مسجد سلیمان قطعی به نظر می‌رسد و باید دید مسئولان باشگاه چه واکنشی به این اتفاق نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمودی
۰۱:۵۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
درواقع خواسته مدیران بی لیاقت نفت با سقوط پارس جنوبی و استعفای سرمربی نفت مسجدسلیمان که درواقع آتش زیرخاکستری است برای نابودی ابن تیم دوست داشتنی برآورده میشود
آخرین اخبار