لزوم پیگیری بنیاد مسکن استان اصفهان برای ساخت هزارو ۵۰۰ واحد مسکن محرومان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به تعهد و تفاهم نامه اوایل تیر،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان باید تا پایان شهریور ماه ساخت هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی را آغاز کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت اله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به تعهد و تفاهم نامه اوایل تیر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان باید تا پایان شهریور ماه ساخت هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی را آغاز کند.

حجت اله غلامی افزود: تفاهم نامه تأمین زمین ۱۶۰ واحد مسکن شهری محرومان استان اصفهان با محوریت اداره کل راه و شهرسازی هم باید سریع اجرا شود.

او همچنین با اشاره به اظهار زارع، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان برای تأمین زمین احداث ۱۵۰ واحد تفاهم نامه در شهرستان اردستان افزود: این زمین برای احداث ۶۴ واحد در شهر زواره، ۲۰ واحد در شهر مهاباد و ۳۰ واحد در شهر اردستان تأمین شده است.

او گفت: با پیگیری اداره راه و شهرسازی تا نیمه شهریور واگذاری زمین برای ۳۶ واحد مسکونی باقیمانده در شهر اردستان هم صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: همچنین تا نیمه شهریور، تأمین و واگذاری زمین هزارو ۱۵۰ واحد تفاهم‌نامه از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

طرح احداث سه هزار واحد مسکن محرومان استان اصفهان با مشارکت بنیاد مسکن و هزار واحد مددجویان به همت کمیته امدادامام خمینی (ره)، با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، ششم تیر در استان اصفهان و نمادین در روستای امامزاده شاه سید علی اکبر شهرستان شهرضا آغازشد.

در قالب این طرح، تعداد واحد‌های مسکونی با متوسط مساحت ۶۰ متر مربع به خانوار‌های کم درآمد و آسیب پذیر ساکن در مناطق روستایی و شهر‌های دارای ظرفیت استقرار دائم و برای خانوار‌های دارای واحد‌های مسکونی غیرمقاوم و در معرض خطر و خانواده‌های محروم و فاقد مسکن ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.