ارائه خدمات از سوی پزشکان با کمبود امکانات و تخت بیمارستانی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهوازگفت: با تمام سختی‌های موجود در شرایط کرونا، پزشکان حاضر در بیمارستان‌های مختلف به ارائه خدمات پرداختند.

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تمام سختی‌های موجود در شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس، پزشکان حاضر در بیمارستان‌های مختلف تحت نظارت دانشگاه، خواهان کشیک و ارائه خدمات درمانی در بیمارستان رازی اهواز (اولین بیمارستان قرنطینه شده ویژه بیماران مبتلا به کرونا ویروس) به بیماران بودند.

او با اشاره به فعالیت‌های جهادگران سلامت افزود: در شرایط بحران کرونا پزشکانی بودند که پس از 2 ماه حضور بر بالین بیماران مبتلا به کرونا به منزل رفتند.

ابول نژادیان با بیان مشکلات و کمبود‌های کادر درمان شامل نبود وسایل حفاظتی، ماسک تصریح کرد: پس از پشت سر گذاشتن دوره اول پیک بیماری، بیمارستان شهید نیاکی اولین بیمارستان خارج شده از چرخه درمان بیماران کرونایی و سپس بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی و آیت ا... طالقانی بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این فرصت گرد هم آمدیم تا گوشه‌ای از زحمات  پزشکان در یک مراسم ارج نهاد و در ادامه راه با همکاری یکدیگر بتوانیم از شر ویروس منحوس کرونا رهایی یابیم.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.