بهزیستی سیستان و بلوچستان آماده جمع‌آوری نذورات هیئات مذهبی است

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره‌کل آماده جمع آوری نذورات هیئات مذهبی این استان در غالب پویش کشوری «ایران همدل» است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عزیزاله جهان تیغ مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهارداشت:با توجه به شرایط خاص عزاداری‌های سالار شهیدان امام حسین (ع) در سالجاری و همچنین بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی برای بسیاری از اقشار جامعه بویژه جامعه هدف بهزیستی، هیئت‌های مذهبی و تمامی نیک اندیشان در سطح استان می‌توانند با همراهی در پویش کشوری ایران همدل که از عید سعید غدیر آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت شرکت کنند.

او ادامه داد: هیات‌های مذهبی و خیران نسبت به تهیه وسایل بهداشتی و درمانی برای کودکان کار، سالمندان و افراد آسیب دیده مستقر در مراکز تحت نظارت بهزیستی، اقلام کمک آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت و همچنین تامین کمک هزینه معیشتی برای مددجویان و خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا، گره گشای چشمان منتظر باشند.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: افراد خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره گیری #۱۴* و یا شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ و نرم افزارهای آپ، سکه، صاپ، ۷۲۴، ستاره یک، تاپ، همراه کارت و کیپاد واریز کنند.

او  افزود: همچنین خیران می‌توانند تمامی کمک‌های غیرنقدی نظیر لوازم التحریر، اقلام بهداشتی و موادغذایی خشک را جمع‌آوری و به خانواده‌های نیازمند، دانش‌آموزان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان‌های محل سکونت خود تحویل دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار