حمایت ۱۵۰ میلیون ریالی از مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از حمایت ۱۵۰ میلیون ریالی از مؤسسات قرآنی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مؤسسات قرآنی استان ۱۵۰ میلیون ریال حمایت شدند.

او افزود: با توجه به تأثیر شیوع بیماری کرونا بر نحوه انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های مؤسسات و نهاد‌های قرآنی در کشور، یکی از سیاست‌های اولویت‌دار معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های حوزه قرآن و عترت با امکان اجرا در فضای مجازی می‌باشد.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: در این راستا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اقدام به انتشار فراخوانی در خصوص «طرح‌های قرآنی قابل اجرا در فضای مجازی» در بین مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان نمود و پس از وصول طرح‌ها و انجام داوری چهار طرح برتر برای اجرا انتخاب شدند.

او ادامه داد: برگزاری کلاس‌های حفظ، مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه و ...، نسیم وحی (آموزش تدبر در قرآن)، آموزش و تبلیغ آیات قرآن کریم (نسیم)، چهار طرح منتخب مذکور می‌باشند که با تخصیص مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از سوی کمیته حمایت از مؤسسات معاونت قرآن و عترت وزارت متبوع از مؤسسات بنت الحسین، نور، نسیم وحی شهرکرد و تبیان فارسان حمایت شد.

شریفی گفت: در حال حاضر تعداد ۲۰ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در سطح استان فعالیت می‌نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار