افتتاح و کلنگ‌زنی بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در لرستان

استاندار لرستان از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های استان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، دکتر سیدموسی خادمی در دیدار و گفتگو با حجت‌الاسلام شاهرخی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در اولین روز از هفته دولت بیان کرد: مقابله با معضلات ناشی از تهاجم فرهنگی که در خارج از مرز‌ها برنامه‌ریزی می‌شود از نکات مدنظر در زمینه تعامل دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های فرهنگی است.

او در زمینه عملکرد دولت در استان اضافه کرد: در هفته دولت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان با اعتباری نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی یا افتتاح خواهند شد.

خادمی افزود: پروژه‌های عمرانی حدود ۷۵۰ میلیارد تومان و پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان نیز ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه را از اعتبار ذکر شده به خود اختصاص داده است.

او  خاطرنشان کرد: نسبت پروژه‌های افتتاحی در استان به طرح‌های کلنگ‌زنی بیشتر خواهد بود و در نظر داریم پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار را با پیگیری به اتمام برسانیم.

استاندار لرستان با اعلام این مطلب که سعی داریم در طول هفته دولت با حضور مسئولین در صدا و سیما جزئیات این فعالیت‌ها به مردم اطلاع رسانی شود، افزود: بخشی از برنامه‌های دولت به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا و قرار داشتن استان در شرایط هشدار، به شکل متفاوت از گذشته تشریح و تفسیر خواهد شد و نشست‌های خبری به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.