پیشتازی خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان یزد گفت: با همت خیرین ۷۶ زندانی در اردکان به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا حداد رئیس شورا‌های حل اختلاف استان یزد گفت: با همت رئیس زندان اردکان، خیرین برای آزادی ۷۶ نفراز زندانیان جرایم غیرعمد، پرداخت یک میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال را متقبل شدند.

او افزود: تعداد ۱۵۲ فقره پرونده صلح و سازش در شعبه ۵ ویژه زندانیان شورای حل اختلاف مستقر در زندان شهرستان اردکان تشکیل و با کمک و مساعدت خیرین تعداد ۷۶ نفر زندانی در پنج ماهه ابتدایی سال جاری از زندان شهرستان اردکان و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

حداد با اشاره به فرهنگ بسیار خوب و زیبای گذشت، اظهار داشت: اینکه این فرهنگ بسیار زیبا در کشور رایج شده و صحنه‌های بسیار زیبایی را به جا گذاشته، نشان دهنده رأفت و مهربانی مردم است.

او تصریح کرد: گام‌های خیرخواهانه‌ای که با جذب کمک‌های خیرین به منظور آزاد سازی زندانیان بر می‌دارند باعث رضایت خداوند و کاسته شدن آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

حداد افزود: باید از فضای محرم برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی بهره گرفت، زیرا زندانیان نیازمند جزء اقشار ضعیف به شمار رفته و باید کمک کنیم تا دست نیازمندان و زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را برای آزادی بگیریم و حمایت کنیم.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان یزد ادامه داد: خیرین استان در تمامی زمینه‌ها پیشرو بوده اند و لازم است افراد نیازمند و گرفتاران در بند زندان که خواسته یا ناخواسته محبوس شده اند را فراموش نکنند و برای آزادی زندانیان پیشقدم باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار