اقدام انسانی عابر پیاده در روز بارانی!

اقدام انسانی یک زن اهل ترکیه در روز بارانی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما روز‌های بارانی شدید را تجربه کرده ایم. در هنگام رفتن به محل کار یا بازگشت به خانه اغلب به دنبال جایی می‌گردیم تا از خیس شدن لباس خود جلوگیری کنیم. جالب اینکه اکثر حیوانات نیز مانند ما انسان‌ها عمل می‌کنند؛ آن‌ها نیز در روز‌های بارانی به دنبال پناهگاه برای خود می‌گردند تا از خیس شدن در امان بمانند.

اما ویدئویی که بار دیگر تبدیل به ویدئویی داغ و خبرساز شده است اقدام انسانی یک شهروند اهل ترکیه را به تصویر می‌کشد. این زن که با دیدن یک سگ ولگرد در مقابل فروشگاه در روز سرد بارانی تحت تاثیر قرار گرفته بود عملی انسانی از خود نشان داد. او پس از لحظه‌ای درنگ برای جلوگیری از خیس نشدن سگ، شالی را که از فروشگاه خریداری کرده بود روی بدن این حیوان قرار داد.


بیشتر بخوانید


در ابتدای ویدئو، این حیوان در حالی که در زیر باران به گوشه دیوار مقابل فروشگاه پناه برده است دیده می‌شود. لحظاتی بعد این زن از فروشگاه خارج می‌شود و بلافاصله به منظور خیس نشدن چتر خود را بالای سر خود قرار می‌دهد. ناگهان این سگ توجه او را به خود جلب می‌کند و برای لحظه‌ای به این حیوان خیره می‌ماند. در ادامه این زن که هویتش «دویگو اِلما» اعلام شده شالی را که در دست دارد روی سگ می‌اندازد و آنجا را ترک می‌کند.

این ویدئو که اواخر سال گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود بار دیگر و به تازگی توسط «سوساناتا ناندا»، مامور جنگلبانی هند در توئیتر منتشر شد. سوسانتا در توضیح این پست نوشت: «خدا، به میزان دارایی و ثروت شما نگاه نمی‌کند بلکه به قلب و کردار شما می‌نگرد.»

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی ضمن تمجید از عمل انسانی این زن نوشت: «انسانیت هنوز زنده است. این زن، قلبی از جنس طلا دارد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
اگه یه کسی چنین کاری کنه میگن خودنمایی و ریا
Germany
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
انسانیت هنوز زنده است ولی متاسفانه مردم دنیا به این باور رسیده اند که به حیوانات مهربانتر باشند تا به انسانها ارزش یک سگ از ارزش انسانهایی که در یمن کشته میشوند باارزش تر است