بهره مندی ۱۲۲ روستا از نعمت گاز

فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: از مجموع ۱۷۱ روستای دارای سکنه این شهرستان ۱۲۲ روستا معادل ۷۱ درصد گازرسانی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جهانبخش حیدری فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت:  ۱۰۷ روستا در دوره دولت تدبیر و امید و ۱۵ روستا تا قبل از سال ۹۲ از نعمت گاز برخوردار شدند.

او در ادامه با بیان اینکه پروژه گازرسانی به ۲۸ روستای دیگر نیز در حال اجرا است که به زودی از گازرسانی به آن‌ها بهره‌برداری می‌شود، گفت: در مجموع روستا‌های گاز رسانی شده در دولت تدبیر وامید به ۱۳۵ روستا می‌رسد و کل روستا‌های صاحب گاز این شهرستان به ۷۸ درصد می‌رسد.

حیدری، خدمات گازرسانی به روستا‌ها را برای تثبیت زندگی روستاییان یک ضرورت مهم دانست که مورد توجه دولت قرار گرفته است  افزود: از مجموع ۴۳ هزار و ۸۲۹ مشترک گاز شهرستان ۱۹ هزار و ۱۵۹ مشترک از سال ۹۲ تاکنون افزوده شده که بر توسعه زیرساخت‌های شبکه گازرسانی در اسلام آباد غرب دلالت دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلام آبادغرب، در ادامه به حمایت‌های دولت از تولیدات کشاورزی و رونق و شکوفایی اقتصاد روستا‌ها به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها اشاره کرد و گفت: ارتقای عمران، آبادانی و خدمات در روستا‌ها به عنوان کانون‌های تولید از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است که باید شرایط لازم ازحیث ایجاد زیرساخت‌ها برای ماندگاری آن‌ها از ابعاد مختلف فراهم شود.

او همچنین برای حمایت از اقتصاد روستاییان گفت: زیرساخت‌هایی مانند آب آشامیدن بهداشتی، برق، وجود مدارس، ارتقاء بهداشت، راه دسترسی، مخابرات، صدا و سیما برای تقویت اسکان در روستا‌ها ضروری است که عمدتا در دوره چهل ساله عمر انقلاب اسلامی به آن‌ها توجه جدی شده و در اغلب روستا‌ها این نوع خدمات ارائه شده است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.