تداوم فعالیت نهادهای درگیر با ویروس کرونا

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیری که تعداد زیادی از کارمندان نهادش مبتلا به ویروس کرونا شده باشد، حق تعطیلی آن نهاد را ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: مدیری که تعداد زیادی از کارمندان نهادش مبتلا به ویروس کرونا شده باشد، حق تعطیلی آن نهاد را ندارد و برای تداوم فعالیت آن باید تدبیر دیگری به کار گیرد.

او افزود: گزارشاتی مبنی بر ابتلای تعدادی از کارمندان یک نهاد یا اداره‌ای در استان وجود دارد، که نباید این عامل سبب تعطیلی آن اداره یا نهاد خدمات‌رسان شود چرا که خدمات‌رسانی به مردم با مشکل مواجه می‌شود.


بیشتر بخوانید


عباسی با تأکید بر تشکیل کمیته نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فرمانداری‌های ۱۰ گانه استان اضافه کرد: این کمیته در فرمانداری شهرکرد تشکیل شده است و نتایج خوبی نیز به دنبال داشته و ضروری است تا در سایر فرمانداری‌ها نیز فعال شود.

او همچنین بر تشدید نظارت بر عزاداری‌های ماه محرم و مسافران ورودی به استان تأکید کرد و گفت: به هر میزان این نظارت‌ها سخت‌گیرانه باشد به همان میزان سلامت مردم بیشتر حفظ می‌شود.

عباسی ادامه داد: چنانچه هیئتی در رعایت دستورالعمل‌ها جدیت لازم را به کار نگرفت باید تذکر داده شود و افراد را نسبت به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حفظ سلامتی خود و دیگران بیش از پیش آگاه کرد.

او با تأکید بر اینکه ادارات و نهاد‌های دولتی باید فضای مناسبی که در اختیار دارند، برای برگزاری آیین‌های عزاداری ماه محرم در اختیار هیئت‌ها قرار دهند گفت: چنانچه در قبال این اقدام مبلغی از هیئت‌ها درخواست شود، تخلف است و مسئول متخلف به تخلفات اداری معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار