لیست نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا

خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا تحت‌الشعاع جدایی کاپیتان آرژانتینی این تیم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که باشگاه بارسلونا سعی دارد با فعالیت در بازار نقل و انتقالات زیر نظر رونالد کومان سرمربی جدید خود به اوضاع نامناسب تیم سر و سامان بدهد، خبر جدایی لیونل مسی دیگر اخبار مربوط به این باشگاه را تحت الشعاع قرار داده است.

گفت وگوی گواردیولا با مسی

گواردیولا سرمربی اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی که هنگام حضور در بارسلونا مربی لیونل مسی بود، مذاکراتی با این بازیکن داشته و مایل است بار دیگر با این ستاره جدایی‌طلب همکاری کند.

علت جدایی مسی از بارسلونا

درباره علت جدایی مسی از باشگاه بارسلونا گمانه زنی‌های بسیاری صورت گرفته است، اما یکی از دلایل مهمی که برای این امر ذکر می‌شود این است که رونالد کومان در گفت و گو با لیونل مسی به او گفته دوران فوتبالش به پایان رسیده و همین جمله خشم ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها را برانگیخته است.

پس از این گفت و گو بود که ستاره ۳۳ ساله جهان فوتبال روز سه شنبه درخواست جدایی از نیوکمپ را به سران بارسا ارائه کرد.

 گفت و گوی لوئیس سوارز با اینتر میامی

لوئیس سوارز مهاجم تیم فوتبال بارسلونا که از سوی این باشگاه بازیکن مازاد اعلام شده مذاکراتی با باشگاه اینتر میامی ایالات متحده آمریکا انجام داده است.

سوارز در بارسلونا از سوی رونالد کومان مازاد اعلام شده است و اگرچه دوست دارد همچنان در اروپا بماند، اما برای رفتن به ایالات متحده نیز بی میل نیست.

سوارز در حال حاضر در بارسلونا ۴۵۰ هزار یورو در هفته دستمزد دریافت می‌کند و اگر بخواهد به تیم دیوید بکام در MLS بپیوندد باید از دستمزد خود کم کند.

مسی خواستار پیوستن به باشگاه منچسترسیتی

بر اساس ادعای خبرنگار سایت ESPORTE ستاره جدایی طلب باشگاه بارسلونا می‌خواهد به باشگاه منچسترسیتی بپیوندد.

گزارش‌ها حاکی از این است که این ستاره آرژانتینی با پپ گواردیولا سرمربی سابق خود در منچستر سیتی مذاکره کرده تا یک بار دیگر با هم همکاری کنند.

به گزارش روزنامه اسپورت اسپانیا ۲ تیم منچستر یونایتد و پاری‌سن ژرمن هم خواستار خرید لیونل مسی هستند.

در همین حال ریو فردیناند بازیکن سابق تیم ملی انگلیس از تمایل چلسی برای خرید مسی خبر داده و ادعا کرد که فرانک لمپارد سرمربی چلسی و هم تیمی سابقش در وستهام علاقمند است مسی را به لندن بیاورد. ریو فردیناند که به عنوان کارشناس نیز کنار لمپارد کار می‌کرد با انتشار خبری در توئیتر این خبر را تایید کرد.

رئیس سابق بارسا جدایی مسی را منتفی دانست

خوان گاسپارت رئیس سابق باشگاه بارسلونا اصرار دارد که لیونل مسی نمی‌تواند بارسلونا را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

قرارداد این بازیکن ۳۳ ساله با بارسلونا تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد و گفته می‌شود کاپیتان بارسا در قرارداد خود بندی دارد که به او اجازه می‌دهد در پایان فصل ۲۰ -۲۰۱۹ به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند اما گاسپارت مدعی است که متن قرارداد مسی را دیده  است و طبق آن او تا سال ۲۰۲۱  باید در نیوکمپ بماند.

رافینیا مورد توجه آرسنال و اورتون

رافینیا آلکانتارا هافبک تیم فوتبال بارسلونا مورد توجه ۲ تیم انگلیسی آرسنال و اورتون قرار دارد. بارسلونا این بازیکن برزیلی را سه بار به تیم‌های دیگر قرض داده است که آخرین آن‌ها باشگاه سلتاویگو (فصل گذشته) بود.

این هافبک برزیلی که ۲ بازی ملی در کارنامه دارد تا سال آینده با تیم بارسلونا قرارداد دارد و کاتالان‌ها می‌خواهند تابستان امسال او را بفروشند.

از وستهام هم به عنوان مقصد این بازیکن ۲۷ ساله نام برده می‌شود، اما دیوید مویس سرمربی این تیم، خرید بازیکنان جوان‌تر را ترجیح می‌دهد.

کوتینیو لیگ برتر را به بارسا ترجیح می‌دهد

روزنامه مارکای اسپانیا ادعا کرد که فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا که فصل گذشته به طور قرضی برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد ترجیح می‌دهد فصل آینده به لیگ برتر انگلیس برگردد.

این بازیکن ۲۸ ساله که از لیورپول به بارسا پیوست مورد توجه چندین باشگاه بزرگ لیگ برتری از جمله چلسی، آرسنال و منچستر یونایتد قرار گرفته است.

بارسا برای فروش او ۸۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است به همین دلبل در فصل تابستان امسال انتقال قرضی کوتینیو محتمل‌تر از فروش قطعی او است.

مدافع بارسلونا در آستانه پیوستن  به منچستر یونایتد

مارک رادو مدافع ۱۶ ساله تیم فوتبال بارسلونا از ۷ سالگی به آکادمی معروف لاماسیا پیوست و خود را به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار مطرح کرد، اما این بازیکن نوجوان پس از هفته‌ها گفت و گو با بارسلونا نتوانست با این تیم به توافق برسد و  قراردادی امضا کند.

یونایتد از فرصت استفاده کرد و این بازیکن ۱۶ ساله را به خدمت گرفت. این مدافع نوجوان امروز (چهارشنبه) به منچستر سفر کرد تا قرارداد خود را در اولدترافورد نهایی سازد.شیاطین سرخ بابت این انتقال ۱.۵ میلیون یورو به بارسلونا خواهند پرداخت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار