امهال وام ۱۱ هزار کشاورز خراسان شمالی

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی گفت: در چند سال اخیر، با بخشودگی کارمزد تسهیلات و امهال، ۳۴۷ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال بدهی کشاورزان خراسان شمالی در قالب ۱۱ هزار فقره پرونده تسویه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسین نجفی مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی افزود: در جهت حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی این بانک اقدام به بخشودگی تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال کرده است.

نجفی با اشاره به بدهکاری بانک و مشکلات کشاورزان در بازپردخت تسهیلات گفت: یکی از اقدامات دولت، امهال تسهیلات کشاورزان بود، کشاورزان متاثر از خشکسالی و سیلابها، متحمل خسارات زیادی شده بودند و با کاهش درآمد در بازپرداخت اقساط دچار مشکل بودند.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی گفت: در این زمینه، امهال وام کشاورزان خسارت دیده، در دستور کار قرار گرفت تا بدهکاری این تولیدکنندگان، پایان یابد.

او عنوان کرد: در طرح امهال تسهیلات ۹ هزار و ۴۲ فقره پرونده مشمول مزایای آن شد و اصل تسهیلات پرونده‌های مشمول به ارزش هزار و ۳۳۵ میلیارد ریال امهال شد.


بیشتر بخوانید


مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی درباره بار مالی که دولت در این طرح تقبل کرد، گفت: سود و جرائم مشمول بخشودگی این امهال در استان ۶۷۷ میلیارد ریال ثبت شده است.

نجفی درباره تسهیلات پرداختی در شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی گفت: این شعب، در چهار ماهه امسال، هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.