فرمانده سپاه کردستان تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی در پیامی تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة.

سلام بر لبان تشنه امام حسین علیه السلام و فرزندانش سلام بر دستان بریده ابوالفضل العباس، آن جوانمردی که مردانگی را برای بشریت معنا کرد.

امام حسین علیه السلام که برای احیای دین جدش رسول گرامی اسلام صلوات علیه، بر علیه ظلم و ستم، قیام کرد و به همه جهانیان ایستادگی در برابر ظلم و ستم را آموخت.

اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم عزیز و انقلابی و محبان اهل بیت علیه السلام در استان کردستان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و درود و سلام می‌فرستیم به روح بلند شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی، علمدار انقلاب اسلامی، آن شهید عزیزی که دستان مبارک خویش را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و با دستان بریده به دیدار مولای خود، امام حسین علیه السلام شتافت. هر چند در میان ما نیست، اما این پیام بلند و ابدی را در میان ما به یادگار گذاشت، که ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم.

ما به همه دنیا اعلام می‌کنیم که ما ادامه دهنده راه مولا و ارباب خود امام حسین علیه السلام هستیم و برای تداوم اسلام و انقلاب حسینی خود، در برابر زورگویان عالم تسلیم نخواهیم شد و در برابر تحریف‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن، خواهیم ایستاد و ه‌مواره تابع فرامین مقام معظم رهبری و، ولی فقیه زمان خود خواهیم بود.

سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.