هشدار! هنوز به پیچ پر خطر کرونا نرسیده ایم/احتیاط کنید

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار ابتلا به کرونا رو به افزایش نیست، اما روند کاهشی آن به این مفهوم نیست که بتوان اعلام کرد از مرحله اوج عبور کرده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاپور بدیعی جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به نقش پر رنگ بخش خصوصی در درمان بیماران کرونایی به خصوص بیماران سرپایی، گفت: کادر بهداشت و درمان و جامعه پزشکی استان همچنان در تلاش هستند و آمادگی خود را برای مهار این ویروس همه گیر حفظ و تقویت کرده‌اند و امیدواریم با همراهی مردم و رعایت کامل ضوابط بهداشتی از بروز مرحله دیگری از اوج کرونا جلوگیری شود.

او افزود: بخش خصوصی در ارائه خدمات به این بیماران بازوی کمکی موثری بوده است و در حال حاضر بخش زیادی از بیماران سرپایی خدمات خود را در بخش خصوصی دریافت می‌کنند و بخشی از بیماران بستری نیز دریافت خدمات خصوصی را انتخاب می‌کنند.
 

بیشتربخوانید


معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: با توجه به رفتار مرموز کرونا باید آماده باشیم و هر چه ارتباط و تعامل بخش‌های مختلف بهداشت و درمان شهر بیشتر و بهتر باشد در کنترل کرونا موفق‌ترخواهیم بود.

بدیعی با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، بیان کرد: هرچه تعداد بیماران افزایش یابد فشار بر کادر درمانی افزوده می‌شود و کیفیت خدمات کاهش می‌یابد لذا مردم باید به صورت جدی راهکار‌های پیشگیری از این بیماری را به خصوص در مراسم عزاداری مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در کنکور ارشد 99 ، مسافرت های تابستانی و عزاداری پرازدحام مردم در روزهای تاسوعا و عاشورا در بعضی از شهرستان ها، یقیننا کادر درمان را شکست دادیم نه کرونا را.

دو هفته دیگر تعداد مبتلایان کرونایی که به بالای 3 هزار نفر و فوتی های کرونا بالای 500 نفر رسید بعد مشخص میشه آیا مردم به توصیه ها عمل کردن یا خیر؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ثریا
۰۰:۱۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
والا ما از هرجا رد شدیم دسته ها و هیئت ها نمیگم 80 درصد ماسک نداشتن. ولی 50 درصد راحت ماسک نداشتن.
اخرشهریور سلام میکنم به وزیربهداشت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
پيچ اصلي آخر شهريوره كه نتيجه كنكورا و آزمونا و عزاداريا و مسافرتا معلوم ميشه