عکس‌نوشته‌های جدید به مناسبت ایام عزاداری سالار شهیدان حسین (ع)

به مناسبت شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایشان، جدیدترین تصویرنوشته‌ها ویژه این ایام برای شما کاربران تهیه و تنظیم شده است.

عکس‌نوشته‌های جدید به مناسبت روز دهم محرمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز دهم محرم الحرام امام حسین(ع) و یاران باوفایشان در نبردی سهمگین به شهادت رسیدند. شمر بن ذى الجوشن، با قساوت تمام به سوى بدن خونین اباعبدالله الحسین(ع) رفته و در حالى که رمقى در بدن شریف حضرت(ع) بود، سر مبارک ایشان را از تن جدا کرد.

هر یک از یاران حضرت حسین بن علی (ع) با ده‌ها تن از نیروهاى دشمن به نبرد نابرابر و تن به تن پرداختند ولى هیچ‌گونه سستى و تردیدى در آنها وجود نداشت و این روحیه بالاى رزمى براى دشمن، سنگین و کمرشکن بود.

یاران حضرت (ع) از بامداد تا عصر عاشورا نبرد را ادامه داده و تا آخرین قطره‌هاى خون خود از قیام امام حسین (ع) پاسدارى کردند. محدث قمى از محمد بن ابى طالب موسوى روایت کرده است که در این نبرد، پنجاه تن از یاران امام حسین (ع) به شهادت رسیدند.


بیشتر بخوانید


ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز جانگداز شهادت امام حسین(ع)، مجموعه‌ای از جدیدترین عکس‌نوشته‌ها ویژه این ایام گردآوری شده است که در ادامه آنها را دریافت می‌کنید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار