آغاز ایمن‌سازی معابرشهر کرمانشاه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از آغاز ایمن‌سازی معابر درجه ۲ با بهسازی و نصب تجهیزات ترافیکی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: عملیات  بهسازی معابر درجه ۲  به منظور افزایش ایمنی، آراستگی و پیراستگی شهر از نظر امکانات ترافیکی و بهسازی مسیر‌های تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان انجام شده است.

او افزود: خط‌کشی معابر درجه یک و درجه ۲ سطح شهر کرمانشاه به‌طول ۷۸۰ هزار متر در حال اتمام است و نصب چند هزار سیلندر پلاستیکی ایمنی، اجرای ۴۰۰ مترمربع سرعت کاه‌های مجازی و بازسازی ۱۷۰ فقره تابلو‌های انتظامی و راهنمای مسیر را از اقداماتی دانست که در این راستا انجام شده است.

این مسئول مناسب‌سازی ۱۹ نقطه از گذرگاه‌های عابر پیاده، مرمت و اجرای ۲۵۰ عدد گل میخ‌های ترافیکی در معابر پرخطر محوری، امحا و پاک‌سازی ۸۰۰ مترمربع گذرگاه‌های عابر پیاده مازاد سطح مناطق و نصب ۲ هزار عدد چشم گربه‌ای عرضی را از دیگر اقدامات ترافیکی منطقه برشمرد.

ارجمندی با اشاره به هوشمندسازی تقاطع‌های بزرگ و تعمیر و بازسازی و تنظیف تمامی تابلو‌های سطح مناطق هشت‌گانه کرمانشاه اشاره و بیان کرد: آگاهی شهروندان از وضع موجود در معابر موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سطح شهر کرمانشاه می‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار