با حضور رئیس کمیته امداد کشور صورت گرفت؛

افتتاح یک واحد مسکن در شهرکرد برای مددجوی کمیته امداد

یک واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس کمیته امداد کشور در شهرستان شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با دومین روز از سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به استان چهارمحال و بختیاری یک واحد مسکن مددجویی در روستای سورک شهرستان شهرکرد افتتاح شد.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیین افتتاح این واحد مسکونی گفت: برای احداث این مسکن مددجویی ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات کمیته امداد اختصاص داده است که کار ساخت و تکمیل این مسکن با همکاری یگان ویژه استان بوده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: مردمی کردن کمک‌های امدادرسانی در جامعه، نهادینه شده و باید برای گسترش این کمک‌ها فرهنگ‌سازی بیشتر انجام شود.

بختیاری به ورود یگان ویژه به احداث مسکن مددجویان به عنوان یک کار اجتماعی اشاره و اضافه کرد: یگان ویژه استان عملیات ساخت دو واحد مسکونی دیگر برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد را بر عهده گرفته است.

علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری هم گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷ واحد مسکن در مناطق روستایی و شهری استان برای مددجویان زیرپوشش این نهاد احداث شده است.

او افزود: طرح بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی از طرح‌های کمیته امداد در راستای تأمین مسکن متناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان است که برای اجرای این طرح نیاز به همکاری خیران است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.