بهار آموزش برای ۲۹۱ هزار دانش آموز استان همدان/ حضور در مدارس اجباری نیست

۲۹۱ هزار دانش آموز استان همدان از امروز سال تحصیلی جدید آغاز کردند.

محمد پورداود، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بازگشایی مدارس برای ۲۹۱ هزار دانش آموز استان زودتر از سال‌های پیش انجام شد.

او با بیان اینکه مدارس برای بازگشایی آماده و ضد عفونی شده اند افزود: استفاده از ماسک , دستکش , ضد عفونی کفش‌ها و تب سنجی دانش آموزان در مدارس روزانه انجام می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست افزود: علاوه بر کلاس‌های حضوری که هم اکنون با توجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط زرد شیوع کرونایی در مدارس دایر می‌شود آموزش‌ها از طریق صدا و سیما و برنامه شاد هم ادامه دارد.

پور داوود ادامه داد: ما برای برگزاری کلاس‌ها در همه‌ی شرایط شیوع کرونا  در استان آمادگی کامل داریم . 

او بیان کرد: امروز همه‌ی ۲ هزار و ۵۴۷ مدرسه استان بازگشایی می‌شوند و دانش آموزان پایه‌های مختلف در ۱۲ هزار و ۶۸۵ کلاس درس به صورت دوره‌ای در هفته حاضر می شوند . 

پور داوود از حضور ۲۲ هزار فرهنگی استان در برنامه شاد برای رفع اشکال دانش آموزان خبر داد و افزود: دانش آموزان در شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا بیشتر آموزش‌ها را از طریق این برنامه دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.