آمادگی ۴۵۳ کلاس درس برای پذیرش دانش‌آموزان مقاطع مختلف

رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت : ۴۵۳ کلاس درس برای پذیرش دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان آماده شده، ولی با توجه به شیوع بیماری کرونا حضور دانش‌آموزان در مدارس اجباری نیست.

آمادگی ۴۵۳ کلاس درس برای پذیرش دانش‌آموزان مقاطع مختلفبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی رضاپور رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت : روش آموزش و تدریس به دانش آموزان به چهار صورت حضوری با رعایت دستورالعل بهداشتی، استفاده از برنامه شاد، برنامه تلویزیون و بسته‌های آموزشی است و همچنین توزیع سیم کارت با اینترنت رایگان انجام می‌شود.

او گفت : در سال تحصیلی جدید حضور دانش آموزان در سرکلاس درس به علت شیوع ویروس کرونا و تبعات آن، متفاوت‌تر است و از این رو در این زمینه مشارکت و همکاری والدین بیش از پیش لازم و ضروری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب افزود: تمامی مدارس این شهرستان ضدعفونی و گندزدایی شده و باید حضور معلمان، مدیران و دانش آموزان در مدارس با پوشش ماسک و الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی صورت گیرد.

رضاپور ادامه داد: حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست و می‌توانند در منزل بااستفاده از برنامه شاد و تلویزیون و بسته‌های آموزشی روند آموزش را فرا گیرند.

او گفت: در مدارس با تراکم ۵۰ نفر دانش آموز حضور در مدارس الزامی است و مدارس بیشتر روستا‌های شهرستان روند آموزش را به صورت حضوری در سال تحصیلی جدید آغاز می‌کنند و مدارس با تراکم بالاتر از ۵۰ نفر دانش آموز به صورت اختیاری و یا به صورت گروه بندی و با زمان بندی کمتر برنامه آموزش و تربیت دانش آموزان را پیگیر هستند.

او ادامه داد: ۴۵۳ کلاس درس در ۲۲۱ مدرسه برای ۱۶ هزار دانش آموز آماده شده و امروز هم یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز کلاس اولی سال تحصیلی خود را در شهرستان سرپل ذهاب آغاز کردند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.