عسکری: تمرینات تیم ملی با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود

سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان درباره شرایط اولین اردوی تمرینی تیم ملی توضیحاتی را مطرح کرد.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری اردوی تیم ملی بعد از وقفه‌ای طولانی بیان کرد: بالاخره بعد از مدت‌ها اردوی تیم ملی شروع شد و از این بابت خوشحال هستیم. وضعیت بدنی ملی پوشان چندان ناراحت کننده نیست، چون بازیکنان ما تا امروز به صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال می‌کردند.

او افزود: مطمئنا تمرینات انفرادی با تمرینات درون اردویی تفاوت زیادی دارد. فعلا  در اردو هستیم. به دلیل اینکه مسابقه‌ای در پیش نیست قصد نداریم از نظر بدنی به بازیکنان فشار بیاوریم. همین که بازیکنان تیم ملی به ویژه المپین‌ها مانند آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی در اردو حضور دارند، از نظر روانی بار مثبت دارد که نقطه قوت این ماجرا است.

عسکری بیان کرد: تمرینات را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تمرکز روی تمرینات عمومی دنبال می‌کنیم. امروز بازیکنان و کادر فنی تست کرونا دادند و فردا در اولین فرصت جواب‌ تست ها به دستمان می‌رسد.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی حین تمرین بیان کرد: قرار نیست تمرینات به صورت زد و خوردی برگزار شود و مبارزه‌ای در کار نخواهد بود. بازیکنان در شرایط قرنطینه هستند. کمپ تیم‌های ملی کاملا ضد عفونی شده است و همه اتاق‌ها از هم مجزا است و هر فردی در اتاق خود حضور دارد. تمرینات هم بیشتر سبک بوده و حول آمادگی جسمانی است. سعی کردیم فاصله را بین بازیکنان رعایت کنیم و مرور تکنیک و اصلاح حرکتی بیشتر توسط ما مدنظر قرار گرفته است.

او درباره برگزاری تمرینات به صورت مقطعی اظهار کرد: منتظر هستیم تا تاریخ مسابقات پیش رویی که در آبان و آذر ماه برگزار می‌شوند مشخص شود. اگر تاریخ این بازی‌ها تغییر نکند تمرینات را به همین شیوه پیگیری می‌کنیم، اما اگر تاریخی اعلام نشود به صورت مقطعی تمرینات برگزار می‌شود و بازیکنان ۲ یا ۳ هفته‌ای در اردو هستند و در زمانی دیگر دوباره اردو را از سر می‌گیریم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار