۱۱۶ هزار سهامدار خراسان جنوبی احراز هویت شدند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: ۱۱۶ هزار سهامدار عدالت در خراسان جنوبی با ثبت نام در سامانه سجام احراز هویت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: تا ۱۱ شهریور ماه از ۴۶۲ هزار نفر که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند  ۱۱۶ هزار نفر احراز هویت شدند و ۳۵۰ هزار نفر باقی مانده اند.

او افزود: در خراسان جنوبی ۱۸۰ هزار نفر روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده اند که خرید و فروش سهام را خودشان می‌توانند انجام دهند و تا ۶۰ درصد سهام خود را هم اکنون می‌توانند بفروشند.

جعفری بیان کرد: حدود ۴۶۲ هزار نفر در خراسان جنوبی روش غیرمستقیم را انتخاب کردند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی اولین استانی هستیم که موفق شده ایم افزایش سرمایه گذاری استان را به ثبت برسانیم، بیان کرد: در مرداد اولین خرید و فروش نماد شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی را داشته ایم.

او با بیان اینکه افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند که سهامشان در شرکت سرمایه گذاری استان است، اگر تمایل داشته باشند می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند، تصریح کرد: تقریبا در ۲۵ روز گذشته شرکت خراسان جنوبی صف خرید بوده و سهام افراد در مدت کوتاهی به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید


جعفری با اشاره به اینکه به زودی انتخاب هیئت مدیره شرکت به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: هم اکنون شرکت سرمایه گذاری استان ۹ هزار میلیارد تومان سرمایه دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، باید در سامانه سجام ثبت نام کنند و احراز هویت شوند تا بتوانند در انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت کنند.

او با بیان اینکه برای ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت سه روش اعلام شده است، افزود: در روش الکترونیکی افراد می‌توانند از طریق سامانه سجام و برنامه کاربردی سیگنال نسبت به ثبت نام و احراز هویت اقدام کنند.

جعفری ادامه داد: ثبت نام در ۷۰ دفتر پیشخوان دولت روش دیگر ثبت نام در سامانه سجام است که ۱۰ دفتر دیگر نیز در استان در حال واگذاری است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه روستائیانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند نیز نیازی به مراجعه حضوری در شهر‌ها را ندارند، افزود: خدمات ثبت نام و احراز هویت در ۱۴۴ پست بانک در روستا‌ها نیز فعال شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.