استاندار هرمزگان خبر داد:

راه اندازی فاز ۴ پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تا پایان امسال

فریدون همتی گفت: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس علاوه بر بی ثمر کردن تحریم ها، کشور را نیز در زمینه تامین بنزین خودکفا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی که به منظور معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر استان برگزار شد، گفت: فاز ۴ پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

همتی بر لزوم در نظر گرفتن مشوق‌هایی برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان تاکید کرد و افزود: احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس علاوه بر بی ثمر کردن تحریم ها، کشور را نیز در زمینه تامین بنزین خودکفا کرده است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: استاندار هرمزگان نقش مهمی در آرامش سیاسی و ارتباط بین نهاد‌های مختلف داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود:برای موفقیت در عرصه‌های مختلف به مدیران جهادی نیاز داریم.

در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برتر استان هرمزگان در زمینه‌های مختلف قدردانی شد و فرمانداران شهرستان های بندرعباس، بستک، جاسک، پارسیان و رودان نیز به عنوان فرمانداران برتر هرمزگان معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه اهل سنت قشم، رئیس کل دادگستری هرمزگان، دادستان بندرعباس، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، خانواده شهدای مدافع سلامت استان و روسای بیمارستان‌های شهید محمدی، خلیج فارس و کودکان بندرعباس قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار