سرپرست بازاریابی و همکاری‌های بین الملل شرکت ملی حفاری ایران:

ملی حفاری برنده مناقصه طرح توسعه میدان نفتی لالی بنگستان شد

نادری گفت: شرکت ملی حفاری ایران به عنوان برنده مناقصه بسته مربوط به طرح توسعه میدان نفتی لالی بنگستان معرفی شد.

کرمعلی نادری سرپرست اداره بازاریابی و همکاری‌های بین الملل شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شرکت جهان پارس و ملی حفاری ایران به عنوان برنده مناقصه بسته مربوط به طرح توسعه میدان نفتی لالی بنگستان در شمال استان خوزستان معرفی شدند.

او افزود: این پروژه از شمار پروژه‌های تعریف شده در طرح موسوم به توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفت خیز جنوب است که با هدف نگهداشت و افزایش تولید از سوی شرکت ملی نفت ایران تدوین شده است.

نادری با بیان اینکه این شرکت در اجرای این پروژه که مدت اجرای آن ۲۴ ماه تعیین شده، با استقرار ۲ دستگاه حفاری سنگین ۵ حلقه شامل؛ ۴ حلقه توسعه‌ای و یک حلقه برای تزریق پساب حفر و تکمیل می‌کند، اظهار داشت: ارائه خدمات فنی یکپارچه تحت الارض و سطح الارض این پروژه از سوی ملی حفاری صورت می‌گیرد، ضمن اینکه شرکت جهان پارس نیز عملیات سطح الارضی این پروژه را که به صورت EPD/EPC اجرا می‌شود، برعهده دارد.

سرپرست اداره بازاریابی و همکاری‌های بین الملل شرکت ملی حفاری ایران بیان کرد: همچنین این شرکت پیش از این با مشارکت در مناقصات مرتبط با این بسته‌ها و همچنین دیگر طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی نفت ایران، اجرای ۲ پروژه توسعه میدان‌های نفتی گچساران و نفت شهر به ترتیب در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت نفت مناطق مرکزی را به طور کامل از صفر تا ۱۰۰ عهده دار شد که هم اکنون در دست اجرا است.

به گفته نادری، ملی حفاری همچنین در اجرای ۲ بسته متعلق به طرح توسعه میدان‌های رامین و بالارود نیز در قالب مشارکت با شرکت‌های توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا و شرکت جهان پارس مشارکت خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.