بازیکن تیم ملی اسنوکر:

امیدوارم به جمع حرفه ای‌های اسنوکر راه پیدا کنم

قره گوزلو گفت: امیدوارم با موفقیت در رقابت‌های "کیو اسکول" به جمع حرفه ای‌های اسنوکر دنیا راه پیدا کنم.

علی قره گوزلو بازیکن تیم ملی اسنوکر کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قهرمانی در اولین دوره رقابت‌های مسترز قهرمانی کشور اظهار داشت: پس از قهرمانی در هر مسابقه‌ای حس خوبی به ورزشکار القا می‌شود. این موفقیت نتیجه تمرینات ۵ ساعته روزانه ام بود که از یک ماه و نیم پیش آغاز کردم.

ملی پوش اسنوکر درباره سطح فنی این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات از سطح فنی بالایی برخوردار بود و به بهترین شکل ممکن برگزار شد. ۱۶ نفر برتر رنکینگ کشور در این مسابقات شرکت کرده بودند که نشان می‌دهد رقابت در این بازی‌ها بسیار سخت بوده است.

او درباره رقبای خود در این مسابقات گفت: همه‌ افراد شرکت کننده در این رقابت‌ها جزو بهترین اسنوکر باز‌های ایران بودند. برای همگی آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم در مسابقات آینده برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

امیدوارم به جمع حرفه ای‌های اسنوکر راه پیدا کنم

قره گوزلو در خصوص برنامه‌های خود در آینده گفت: قصد دارم سال آینده در رقابت‌های کیو اسکول شرکت کنم. امیدوارم با کمک فدراسیون روادید کشور انگلیس را دریافت کرده و در مسابقات حاضر شوم. ان شاالله بتوانم با درخشش در این مسابقات، مجوز ورود به جمع حرفه ای‌ها را به دست آورم.

او درباره شرایط تمرینی اش اظهار کرد: پس از مسابقات چند روز استراحت کرده و دوباره تمریناتم را آغاز می‌کنم. هدف اول آمادگی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا است که در اردیبهشت ماه به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.

قره گوزلو درباره مسابقات خود در سال جاری گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال جاری مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و تمامی مسابقات از سال آینده پیگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار