بیش از ۵ هزار دانش آموز بی بهره از آموزش‌های مجازی

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: ۵ هزار و ۱۶۲ دانش آموز در استان از آموزش شبکه‌های آموزش و شاد بی بهره هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، صدیقه ربیعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: بر اساس آمار سال تحصیلی ۹۸-۹۹، با توجه به پوشش ۹۷ و نیم درصدی آنتن دهی در استان، ۳۲۰ دانش آموز به علت دسترسی نداشتن به شبکه تلویزیون و گیرنده‌های لازم نتوانستند از شبکه آموزش استفاده کنند.

ربیعی با اشاره به اینکه در استان ۹۸ درصد از پوشش جمعیتی اینترنت را داریم، افزود:۷۸۴ دانش آموز استان به علت نداشتن اینترنت و ۴ هزار و ۵۸ دانش آموز هم به علت دسترسی نداشتن به سخت افزار‌های لازم از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت و لپ تاب از شبکه شاد استفاده نکردند.

او اضافه کرد: برای حل این مشکل استانداری جلسات هماهنگی مختلفی را برگزار کرده است و باید برای ارتقاء پوشش اینترنت به ویژه در مناطق روستایی اقدام شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت: موضوع سخت افزار‌های مورد نیازمند دانش آموزان هم به طوری جدی در حال پیگری است تا با استفاده از ظرفیت نهاد‌های مختلف حمایتی تامین شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.