جذب بازیکنان جدید در تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت

مدیر باشگاه پالایش نفت آبادان گفت: تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر سه بازیکن جدید جذب کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،احمدپارو مدیر باشگاه پالایش نفت آبادان روز سه‌شنبه گفت: زهرا حق‌جو از تیم هیات هرمزگان و شیدا شجاعی و آناهیس خداوردیان بازیکنان فصل گذشته تیم نامی‌نو اصفهان با عقد قرارداد یک ساله به عضویت تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان درآمدند.

او افزود: پیش از این نیز مهسا تقی‌زاده بازیکن فصل پیش گاز تهران نیز جذب شده بود تا تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر آتی تقویت شود.

مدیر باشگاه پالایش نفت آبادان گفت: فائزه شهریاری، ترنم شاهین‌زاده، فرزانه فروتن، مریم جانکی، ایلناز مظهری، الناز سیاهی و مهلا طاهری هفت بازیکنی که فصل گذشته عملکرد خوبی در تیم پالایش نفت آبادان داشتند قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

پارو بیان کرد: هدف ما در فصل آینده کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان است که برای دست یافتن به این عنوان راه سختی را پیش‌رو خواهیم داشت.

پارو ادامه داد: تمرینات این تیم با جذب چند بازیکن دیگر، به زودی در آبادان آغاز خواهد شد تا بازیکنان با آمادگی صددرصدی در مسابقات لیگ برتر شرکت کنند.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور از اواخر مهر امسال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.