کشف نزدیک به ۲ کیلوگرم تریاک در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف یک کیلو و ۹۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر توزیع کننده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ شفقی فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که یک نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران در تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و دستگیر کردند، در بازرسی از تریلی وی مقدار یک کیلو و ۹۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

او با بیان این‌که یک نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یک دستگاه تریلی توقیف شد، گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ شفقی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار