بیم انگلیس از موج دوم همه گیری کرونا تا ماه آینده

رسانه‌های خبری از نگرانی انگلیس از موج دوم کرونا تا ماه آینده میلادی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، از دیروز تا صبح امروز، ۸ مورد جدید مرگ ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ ثبت شد و به این ترتیب بر اساس آمار دولت انگلیس، تاکنون مجموعا ۴۱ هزار و ۵۹۴ نفر در این کشور قربانی ویروس کرونا شده اند.

پس از افزایش جهشی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس در روز‌های اخیر، مجلس این کشور از فرا رسیدن موج دوم کووید ۱۹ ابراز نگرانی کرد و شماری از کارشناسان از آشکار شدن موج دوم همه گیری خبر دادند. به نوشته روزنامه ایندیپندنت، اکنون کارشناسان و مردم انگلیس نگرانند دولت این کشور، مهار این همه گیری را از دست داده باشد.

برخلاف آمار دولت انگلیس که شمار قربانیان کووید ۱۹ را هنوز کمتر از ۴۲ هزار نفر اعلام می‌کند، روزنامه دیلی میل این هفته نوشت براساس گزارش مرکز ملی آمار انگلیس، تا ۲۸ ماه اوت (۷ شهریور ماه) ۵۷ هزار و ۴۱۷ نفر در انگلیس به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

روزنامه گاردین هفته پیش نوشت در پی افزایش فراوان شمار مبتلایان به کرونا در انگلیس در هفته‌های اخیر، متخصصان بهداشت و درمان هشدار داده اند دولت این کشور در مسیر نادرستی حرکت می‌کند و به ویژه با توجه به این که بیماری‌های فصل سرما در پیش است، افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا نگرانی‌ها را بیش‌تر می‌کند.

دولت انگلیس در تصمیمی اعلام کرد بیماران کرونایی که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به ویروس کرونا فوت کنند، از جانباختگان کرونا محسوب می‌شوند و بر همین اساس، در یک روز پنج هزار و سیصد نفر از آمار جان باختگان از کرونا در این کشور کم شد و از حدود ۴۶ هزا نفر به ۴۱ هزار نفر رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار