خدمت به خلق خدا هدف کاروان نذر آب

بسیاری از پزشکان متخصص هدف خود را از حضور در خراسان جنوبی و طرح کاروان نذر آب، خدمت به خلق در مناطق کمتر توسعه یافته می دانند.

آخوندی یکی از متخصصین بیماری های عفونی که برای خدمت در مناطق کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی به این استان سفر کرده است در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: خدمات داوطلبانه در هلال احمر به ویژه در قالب کاروان سلامت و نذر آب که خدمات ارزنده‌ای را به مردم در مناطق محروم ارائه می‌دهد افتخاری بزرگ است.

او افزود: برای اجرای طرح کاروان نذر آب و با هدف خدمت به خلق خدا در دهستان میغان شهرستان نهبندان به مدت ۲روز آغاز به خدمت کرده ایم.

آخوندی با اشاره به اینکه که در مناطق محروم مردم به دلیل نبود آب آشامیدنی سالم بیشتر دچار بیماری‌های عفونی می‌شوند عنوان کرد: در این طرح سعی داریم راه‌های پیشگیری از این بیماری‌ها را به مردم آموزش دهیم.


بیشتر بخوانید


این متخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به حضور پزشکان و تامین دارو به صورت رایگان تصریح کرد: این کاروان در تامین آب شرب سالم و معشیت مردم هم خدمت رسانی می‌کند.

او ادامه داد: این کاروان‌ها تا اواخر شهریور به ترتیب در روستا‌های شهرستان‌های نهبندان، خوسف و سربیشه به ارتقا سلامت مردم می‌پردازند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.