گازرسانی به ۶ روستای بیرانشهر خرم‌آباد

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: با بهره‌مندی ۶ روستای جدید بیرانشهر خرم‌آباد از نعمت گاز، تعداد روستا‌های برخوردار در این منطقه به ۹۶ رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،کرم گودرزی افزود: این ۶ روستا در مسیر خشکه رود واقع شده اند و برای گازرسانی به آن‌ها چهار کیلومتر خط تغذیه، ۱۹ کیلومتر خط توزیع و۲ ایستگاه تقلیل احداث شده است.

او ادامه داد: از مجموع ۱۰۲ روستای واجد شرایط بیرانشهر، ۹۶ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده اند و ضریب نفوذ این خدمت در منطقه تا پایان سال جاری به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان همچنین گفت: طرح گازرسانی به ۳۰۱ روستای استان در حال انجام است که از ابتدای امسال تاکنون طرح ۱۰۰ روستا افتتاح شده و پیش‌بینی می‌شود مابقی نیز تا پایان سال به بهره برداری و با تحقق این مهم ضریب گازرسانی روستایی استان به ۹۱ درصد برسد.

گودرزی افزود: برای این مهم ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و با بهره برداری از این طرح‌ها بیش از یکهزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

او با بیان اینکه بهره برداری از طرح گازرسانی ۳۰۱ روستا ضریب این خدمت را در لرستان به بیش از۹۱ درصد ارتقا می‌دهد تصریح کرد: بررسی و مطالعات گازرسانی به ۱۷۹ روستا و مقدمات پیمان سپاری آن انجام شده که با تحقق این برنامه ریزی در سال ۱۴۰۱ ضریب بهره مندی روستا‌های استان به بیش از ۹۸ درصد ارتقا خواهد یافت.

۱۵۶ هزار و ۸۲۳ مشترک روستایی از خدمات شرکت گاز لرستان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.