پاسخ دادستانی به درخواست استقلالی ها/ دستگاه قضا مجوز بازگشت استراماچونی را می‌دهد؟

معاون قضایی دادستان کل کشور در پی نامه باشگاه استقلال به مسئولان قضایی مبنی بر ورود دستگاه قضا به پرونده استراماچونی، خواهان ارائه مستندات آن‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی نگارش نامه‌ای از سوی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال ایران خطاب به مسئولان قضایی، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور از فدراسیون فوتبال درخواست ارائه مستندات کرد.

عبدیان از اعضای هیأت مدیره استقلال در استوری اینستاگرام خود تصویر این نامه را منتشر کرده است.

چند روز پیش عبدیان در نامه‌ای به قوه قضائیه خواهان ورود دستگاه قضا به پرونده استراماچونی، مربی اسبق این تیم شد تا این دستگاه مانع تضییع حقوق بیت المال شود.

حال سعید عمرانی در واکنش به این نامه، نامه‌ای برای فدراسیون فوتبال ارسال کرده و خواهان ارائه مستندات آن‌ها شده است.

همچنین سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره، گفت: در این نامه توصیه کرده ایم اقدامی صورت نگیرد که موجب تضییع حقوق بیت المال شود.

ضمن اینکه در انتهای نامه معاون دادستان کل کشور اعلام کرده «مفاد نامه پیوستی (نامه عضو هیأت مدیره استقلال) حاکی است لغو قرارداد منعقده موجب تضییع بیشتر بیت المال خواهد شد.»

اشاره عمرانی به موضوع پرداخت حقوق و غرامت استراماچونی و پرداخت حقوق استخدام مربی جدید به جای بازگشت استراماچونی است.

پاسخ دادستانی به درخواست استقلالی ها/ دستگاه قضا مجوز بازگشت استراماچونی را می دهد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
من نمیدونم چرا وقتی که از نظر قانون، آمدن استراماچونی به ایران بعنوان سرمربی استقلال نشدنیه چرا مسئولان این تیم اینقدر اصرار با آمدن این مرد ایتالیایی شده اند!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
لازم نیست دنبال پرتقال فروش بگردید خودش با پای خودش داره میاد .
خدای نکرده اگر این اتفاق برای پرسپولیس میافتاد فریاد وا اسفا ، وا مظلومای جماعت استقلالی گوش فلک را پر کرده بود .
هنوز خیلی مونده تا همه بفهمند که همیشه قانون برای استقلال وارونه اعمال میگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
قوانین سازمان لیگ ایران باید در فیفا استفاده شود ، اون از چند سال پیش 350 میلیون و 1 میلیارد که همه بازیکنا سقف میخواستن اینم از قانون منع به کارگیری بازیکن و مربی که بازم اشتباه بود و بازیکن بی کیفیت شده 3 تا 5 میلیارد متوسط 6 تا 10 و در سطح تیم ملی تا 18 میلیارد میخوان . مربی ها هم که بماند کمترین 2 یا 3 میلیارد . جای این قوانین مسخره باشگاهها رو ملزم کنید سقف بودجه ببندند هرسال و موظف کنید قرارداد و ریز قرداد ها اعلام رسمی بشه عین اروپا و حتی کشورهای عربی که میگن بازیکن فلان تیم رو اینقد خریدن و با این شرایط ، تیم ها هم حق خرید بازیکن و مربی خارجی تا مرحله رفع پرونده در فیفا نباید بگیرند یا حتی داخلی هم حق خرید پیدا نکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ولی
۲۲:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
یعنی وضع استقلال انقدر خوب شده که میتونه حقوق استراماچونی سر موقع بده؟!! این آقا دو روز حقوقش عقب بیفته رفته حالا کالدرون هم پرسپولیسی ها میتونند با همین بهونه برگردونند کمی تفکر هم خوب چیزیه
Netherlands
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
شرم آور ومسخره است که برا آوردن یه مربی خارجی دست به دامان قوه قضاییه شدن.نبایدمنت کسی رو بکشیم که قبلا گذاشته ورفته..کاش حداقل به احترام هواداران تاپایان نیم فصل می ماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
حالا دوباره کی میخواد از بازگشت استراماچونی جیب بیت المال را خالی کنه من از بیت المال سهم دارم حاضر نیستم و نمیبخشم ریالی از حق من به جیب مربیان و بازیکنانی، نه فقط در استقلال بلکه همه تیم‌ها حتی تیم ملی بره که دو ریال ارزش نداره، کسانی هستن نون شب ندارن چرا برا این افراد خرج نمیشه چرا به مشکلات کشور رسیدگی نمیشه، برا حقوق کارگران میگن بودجه نیست چطور برا جیب خودتون و اجنبی بیت المال پره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
یکبار برای همیشه باید جلوی مافیای فاسد در فوتبال ایستاد #بابامسعود
آخرین اخبار