تعهد ۱۶ میلیارد تومانی خیران خراسان جنوبی برای ساخت مدارس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۱۶ میلیارد تومان تعهد برای ساخت مدارس وجود داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان  این که در راستای پاسداشت و تکریم خیرین طرح‌های متفاوتی را در طول سال اجرا می‌کنیم، گفت: از ابتدای امسال ۱۶ میلیارد تومان تعهد برای ساخت مدارس وجود داشته است و پیش‌بینی می‌ شود این تعهد تا پایان سال به بیش از ۳۰ میلیارد تومان برسد.

او با بیان اینکه امسال با شیوع ویروس کرونا نتوانستیم جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را برگزار کنیم، افزود: طرح آجر به اجر با هدف و استراتژی جمع سپاری کمک‌های خرد مردمی کلید زده شد.

چاوشان با بیان اینکه در این طرح هر خیر به میزان وسع خود در مدرسه‌سازی شریک می‌شود، تصریح کرد: سامانه مهر مدرسه را راه اندازی کردیم که میزان برآورد مصالح در آن نشان داده شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه فرهنگیان در این طرح مشارکت خوبی داشتند، اظهار کرد: در راستای این طرح از کارخانجات و صنوف مختلف نیز یاری می‌طلبیم.

او بیان کرد: طرح تحولی آجر به آجر، اقدامی نوآورانه در راستای جذب خیرین خرد است که امیدواریم با زمینه‌سازی مناسب شاهد تحولی بزرگ در ساخت، توسعه و تجهیز مدارس باشیم.

چاوشان اظهار کرد: پارسال ۲۴ میلیارد تومان جذب تعهد از خیران داشتیم که ۷۰ درصد محقق شده است.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ادامه داد: اکنون دغدغه ۱۹۰ پروژه عمرانی جاری را داریم که برای اتمام آن حدود ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار