حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تشکیل کمیسیونی برای اداره مهد کودک‌ها/ مهدهای کودک و انضباط خوبی ندارند

وزیر آموزش و پرورش به تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پرداخت.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز عصر کمیسیون‌های مجلس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو هفته قبل از اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور بود که به صورت ویدئو کنفرانس از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب بهره‌مند شدیم.

او افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری فرمایشاتی را فرمودند این امر مورد توجه کمیسیون آموزش مجلس نیز قرار گرفته است؛ یکی از این مباحثی که در دستور کار امروز قرار داشت مبحث مهد کودک‌ها بود.

حاجی میرایی تاکید کرد: دوره پیش از دبستان یکی از دوره‌های مهم زندگی کودکان است و اکنون این مراکز  وضعیت انضباطی خوبی ندارد، بخشی از آن زیر نظر سازمان بهزیستی و بخش دیگر زیر نظر مجموعه‌های دیگر اداره می‌شود.

او گفت: در قانون حکم شده که مسئولیت شاخص‌های آموزش و پرورش مهد کودک‌ها بر عهده وزارت آموزش و پرورش باشد و دولت در این باره مصوبه‌ای دارد و شاخص‌های آموزشی، شیوه نظارت و صلاحیت کسانی که در مهد‌های کودک آموزش می‌دهند را مشخص کرده است.

حاجی میرزایی بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون آموزش با حضور اعضای وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی برگزار شد که خوشبختانه تفاهم کاملی برای اداره مهد‌های کودک وجود دارد.

او گفت: قرار است برای کیفیت مهدکودک‌ها کمیسیونی شکل بگیرد که با دقت پیشنهاد‌های لازم را آماده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار