دلبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تمهیدات شهرداری منطقه ۵ برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵ تهران برنامه‌های این منطقه برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

سید حسین دلبری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌های این منطقه برای گرامی داشت هفته  دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه‌های امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، برای برگزاری بهتر برنامه‌ها باید از استعداد‌ها و امکانات مختلف استفاده کنیم.

او افزود: در سال‌های گذشته ابرنمایشگاه‌هایی مانند باغ موزه دفاع مقدس برای بازدید شهروندان تعبیه شده بود، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر دنبال برپایی خرده نمایشگاه‌ها در نواحی و محلات هستیم.

دلبری بیان کرد: برپایی نمایشگاه یادیاران در میدان صادقیه در سطح منطقه یکی از مهمترین برنامه‌های این معاونت است که با مشارکت ناحیه بسیج قدس برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵ تهران یادآور شد: اجرای تئاتر خیابانی و پرفورمنس در یکی از معابر پرتردد منطقه با مشارکت فرهنگسرای فردوس، هماهنگی و نصب استیکر برروی شیشه و بدنه خودرو‌ها با مشارکت بسیج و معاونت حمل و نقل و ترافیک، برگزاری یادواره‌های شهدا، بازدید از خانواده معظم شهدا و رزمندگان و جانبازان با حضور شهردار منطقه و شهرداران نواحی از جمله برنامه‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در این ایام است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار