مسابقات موتورسواری بناب لغو شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب گفت: مسابقات موتورسواری که قرار بود در شهرستان بناب برگزار شود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بالغ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات موتورسواری گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا طی روز‌های اخیر در شهرستان بناب و لزوم جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا، این رقابت‌ها براساس تصمیم اعضای حاضر در جلسه همچنین در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان لغو شد.

او گفت: مسابقات موتورسواری معمولاً با استقبال پرشور مردمی و حجم بالای شرکت کنندگان روبروست و از این رو برای حفظ سلامتی ورزشکاران، همشهریان و تماشاگران با هماهنگی اعضای این جلسه مسابقات موتورسواری شهرستان لغو شد.

بالغ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب در ادامه گفت: حفظ جان مردم وظیفه ما مسئولان است، از این رو برگزاری مسابقات با حجم بالای شرکت‌کننده و تماشاگر به مصلحت نیست و امیدواریم بعد از ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا شاهد برگزاری مسابقات موتورسواری باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار