معاون حمایت توانمندسازی کمیته امداد بندر امام:

۸ هزار قرص نان گرم در سفره نیازمندان بندر امام جای گرفت

محیط گفت: ۸ هزار قرص نان گرم بین مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر امام توزیع شد.

سمیه محیط معاون حمایت توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر امام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جمع آوری خمس، زکات، کفاره عمد و غیر عمد یکی دیگر از فعالیت‌های کمیته امداد محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه صرف هزینه‌های حاصل از جمع آوری مبالغ مذکور باید براساس حکم شرعی باشد و برای موارد خاص مصرف شوند، افزود: با همکاری خیرین و نیکوکاران همیشه در همراه با کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر امام، هزینه‌های زکات به پخت و توزیع ۸ هزار قرص نان اختصاص یافت.  

محیط با بیان اینکه تهیه و توزیع این تعداد قرص نان با همکاری انجمن اطعام ایتام و کمیته امداد انجام شد، تصریح کرد: کمک به نیازمندان و مددجویان فقط با همکاری خیرین و نیکوکاران امکانپذیر است، لذا از اقشار مرفه جامعه و خیرین خواهشمندیم با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی ما را در تامین نیاز‌های معیشتی فقرا و نیازمندان همراهی کنند.

براساس این گزارش؛ یک هزار بسته معیشتی شامل برنج و گوشت گرم گوسفند با مشارکت و پیگیری حجت اله خسروی بخشدار مرکزی بندر امام و مرتضی غبیشاوی یکی از خیرین و نیکوکاران بندر امام تهیه و به خانواده‌ها و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پخت نان ، توزیع نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.