تقدیر از برگزیدگان خدمت در استان قزوین

۱۷ دستگاه اجرایی برتر استان قزوین در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ابوالفضل یاری  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در جشنواره شهید رجایی گفت : امسال ۹۱ دستگاه اجرایی استان ارزیابی و از ۱۷ دستگاه اجرایی برتر تجلیل شد.

ابوالفضل یاری افزود:  سال‌های گذشته ۵۰ دستگاه در ارزیابی‌ها بودند، اما امسال ۹۱ دستگاه ارزیابی شدند و  میز خدمت به شاخص‌های ارزیابی اضافه شد.

وی اضافه کرد: در شاخص ارائه خدمات الکترونیکی دستگاه‌ها به مردم وضعیت مطلوبی نداشتیم و در کاهش سن مدیران هم جای کار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: به موضوع آموزش، ارائه خدمات پیشخوان، مشارکت دستگاه‌ها در صدور مجوز کسب و کار باید توجه بیشتری شود و در این زمینه با نقطه مطلوب فاصله داریم.

یاری افزود: انتظار داریم میز خدمت حضوری و الکترونیکی به ویژه در شهرداری‌ها و علوم پزشکی فعالیتش بیشتر شود.

وی گفت: درخواست داریم که دستگاه‌ها از همین الان درباره شاخص‌های خود برنامه ریزی کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: امروز از ۱۷ دستگاه اجرایی برتر تجلیل و در ارزیابی‌ها از ۹۸ ارزیاب کمک گرفته و در مجموع ۸۱۳ شاخص با ۳۸ هزار ساعت کاری در ارزیابی‌ها در نظر گرفته شد.

امام جمعه قزوین هم در این مراسم گفت:  به فرموده امیرالمؤمنین (ع)، کسی که فرد شایسته‌تر را در انجام امور کنار بگذارد به اسلام و مسلمین خیانت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی افزود: شهید رجایی نمونه بارز خدمت به جمهوری اسلامی و اسلام است و با اخلاص، شجاعت و معیار‌هایی دینی امانتی را به عهده گرفتند و با سربلندی و عزت نگه داشتند و خداوند جواب زحمات آنان را با شهادت داد.

وی با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین (ع) افزود: هرگز کسی که انگیزه‌ای برای خدمت ندارد نباید مانند فرد محسن پیش شما یکسان باشد.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: شجاعت، قوی بودن، قدرت تصمیم گیری برای قدم برداشتن در راه درست نکاتی هستند که امیرالمؤمنین به آن‌ها توجه داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ادامه داد: به فرموده امیرالمؤمنین (ع)، کسی که فرد شایسته‌تر را در انجام امور کنار بگذارد به اسلام و مسلمین خیانت کرده است.

وی افزود: این روز‌های مدیریت می‌گذرد و باید مراقب آن امانتی که به ما سپرده شده باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.