ضیا آذری: تنیسور‌های خوش آتیه در مسابقات جام حذفی خوش درخشیدند/ تکلیف کادر فنی تیم ملی به زودی مشخص می‌شود

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس درباره شرایط این روز‌های این رشته ورزشی توضیحاتی را مطرح کرد.

فرزين ضيا آذری سرپرست دبیری فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد رقابت‌های اخیر جام حذفی تنیس بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات تنیس در مرحله یک شانزدهم در شهر کیش به واسطه شیوع ویروس کرونا ناتمام مانده بود، تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه اکثر بازیکنان حاضر در این مسابقات در شهر تهران سکونت داشتند، برای اینکه پروازی صورت نگیرد و بازیکنان در شرایط ایمن باشند، مسابقات در مجتمع چهار باغ استان البرز برگزار شود.

بازیکنان خوش آتیه تیم "ولسرویسز" خوش درخشیدند

او افزود: در نهایت فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز برگزاری بازی‌ها را از ۲۴ شهریور ماه به ما ارائه کردند و تیم "ولسرویسز" با بازیکنان جوان و خوش آتیه خود توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد.  

ضیا آذری درباره برگزاری بازی‌ها در بخش بانوان بیان کرد: مجوز برگزاری بازی‌های تنیس  را با شیوه نامه‌های بهداشتی به دست آورده ایم و امروز داود عزیزی رئیس فدراسیون به همراه اعضای کمیته مسابقات در حال تصمیم گیری درباره رقابت‌های جام حذفی در بخش بانوان هستند تا این مسابقات را از چهارم مهر ماه  در چهار باغ البرز برگزار کنیم.

تکلیف تیم ملی به زودی مشخص می‌شود

او در مورد نزدیک‌ترین رقابتی که تنیسور‌های ملی پوش پا به زمین می‌گذارند بیان کرد: هنوز تاریخی برای برگزاری مسابقات دیویس کاپ اعلام نشده است و برای مسابقات itf درخواست داده ایم تا در سال ۲۰۲۱ این رقابت‌ها برگزار شود و البته با توجه به اینکه انگیزه بازیکنان را از نزدیک در مسابقات جام حذفی شاهد بودیم، در نظر داریم به زودی تکلیف کادر فنی تیم ملی را هم مشخص کنیم.

برای برگزاری لیگ برتر برنامه داریم

ضیا آذری در خصوص برنامه‌های فدراسیون تنیس اظهار کرد: هفته پیش در نظر گرفتیم ۱۰ دوره مسابقات را تا پایان سال برگزار کنیم و البته تقویم سال گذشته به دلیل شرایط کرونا اجرایی نشد. برای این ۱۰ دوره مسابقه در نظر گرفته شده مجوز گرفته ایم و برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر هم تصمیم گیری خواهیم کرد. اما باز هم به شرایط کرونا بر می‌گردد و ستاد مبارزه با کرونا باید درباره متمرکز برگزار شدن لیگ نظر نهایی خود را می‌دهد.

ضیا آذری درباره جذب حامیان مالی به تنیس عنوان کرد: طی ۳ ماه گذشته سعی کردیم تا حامیان مالی و تماشاچیان را به رشته تنیس جذب کنیم و هنوز هم مشغول تهیه چنین برنامه‌هایی هستیم. برای پوشش زنده بازی‌ها هم در تدارک هستیم، کما اینکه در مسابقات جام حذفی تنیس از حضور ۳ حامی مالی بهره بردیم.


بيشتر بخوانيد:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار