لیگ برتر فوتبال انگلیس؛

ساوتهمپتون ۲ -تاتنهام ۵ /پیروزی شاگردان مورینیو با پوکر ستاره کره‌ای

هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی پرگل تاتنهام در خانه ساوتهمپتون پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم ساوتهمپتون میزبان تاتنهام بود که این بازی با نتیجه پنج بر یک به سود تیم مهمان پایان رسید.

در این بازی که ۲ تیم در ورزشگاه "سنت ماری" به مصاف هم رفتند، ابتدا "دنی اینگز " در دقیقه ۳۲ ساوتهمپتون را یک بر صفر پیش انداخت، اما در ادامه این دیدار "سون هیونگ مین" در دقیقه ۲+۴۵ نتیجه را برابر کرد. این ستاره کره‌ای در دقایق ۴۷  ، ۶۴ و ۷۳ سه گل دیگر برای تاتنهام به ثمر رساند تا با درخشش خود  سه امتیاز این بازی خارج از خانه را  نصیب شاگردان خوزه مورینیو کند.هری کین هم در دقیقه ۸۲ گل پنجم تاتنهام را وارد دروازه میزبان کرد. اما این پایان کار نبود و اینگز گل دوم ساوتهمتون را در دقیقه ۹۰ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در ادامه بازی‌های هفته دوم امروز ۳ بازی دیگر برگزار خواهد شد که ابتدا از ساعت ۱۷:۳۰ نیوکاسل در زمین خود پذیرای یاران علیرضا جهانبخش در تیم برایتون است و در مهمترین مسابقه امشب چلسی از ساعت ۲۰ میزبان لیورپول خواهد بود. در آخرین بازی یکشنبه شب نیز از ساعت ۲۲:۳۰ لسترسیتی به مصاف برنلی خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار