آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تراکتور از زبان سهرابی

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم تبریزی برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم تبریزی اظهار کرد: ما بعد از عقد قرارداد با منصوریان لیستی از این مربی نگرفتیم. در ابتدا فهرست بازیکنان فصل پیش خود را به منصوریان دادیم تا وضعیت این بازیکنان را مشخص کرده  و  بعد از آن بازیکنان مدنظرش را به ما اعلام کند تا اقدامات لازم را انجام بدهیم.  

او ادامه داد: ما در بعضی پست‌ها بازیکن نداریم و در برخی از خطوط با ترافیک بازیکن مواجه هستیم و تعادل بین پست‌ها را باید منصوریان ایجاد کند تا بتوانیم در ۳ جام به رقابت با حریفان خود بپردازیم.  

سهرابی بیان کرد: منصوریان چند بازیکن به ما معرفی کرده  که باشگاه در حال مذاکره با این بازیکنان است. همچنین ما در این فصل از جذب بازیکن خارجی محروم هستیم،   اما هواداران  بدانند که بازیکنان با کیفیتی جذب می‌کنیم. البته این موضوع کمی سخت است که بتوانیم بازیکنان خوبی  به خدمت بگیریم. تیم ما در جام حذفی شرکت کرد به همین علت بازی‌های ما ۱۵ روز دیرتر از بقیه تیم‌ها تمام شد و بعد از آن به تیم استراحت دادیم و  تمرینات  را از هفته آینده آغاز می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار