مربیان نهضت سوادآموزی شادگان تدریس را از سر می‌گیرند

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مربیان نهضت سوادآموزی دارای سابقه که در آزمون مربوطه امتیاز لازم را کسب نکرده اند، به کلاس درس باز می‌گردند.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشست مشترک با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان، نمایندگان استاندار خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر در تهران برگزار شد.

او به مطرح کردن موضوع بازگشت به کار مربیان نهضت سوادآموزی دارای سابقه را که در آزمون مربوطه موفق به کسب امتیاز لازم نشده بودند، اشاره کرد و افزود: با پیگیری و مساعدت مسئولان مذکور، با اقدام موافقت و مقرر شد این معلمان به همان صورت حق التدریس مشغول کار شوند.

حجت الاسلام ناصری نژاد با اشاره به اتفاقات مثبت در زمینه ساخت فضا‌های آموزشی در شادگان بیان داشت: طی سال‌های گذشته با کمک وزارت نفت و خیرین مدرسه ساز، بیشتر فضا‌های آموزشی شهرستان شادگان نوسازی شده اند، ولی برای چند مدرسه باقیمانده نیازمند حمایت وزارت آموزش و پرورش هستیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی مشکل اصلی را نگهداری فضا‌ها و تجهیزات آموزشی عنوان و اظهار کرد: نبود سرایدار و نگهبان در مدارس سبب تخریب و آسیب رسیدن به فضا‌های آموزشی می‌شود، به همین دلیل نیاز فوری مدارس شادگان، تامین نیروی انسانی جهت خدمات و نگهداری فضا‌های آموزشی است. همچنین عدالت در تخصیص تجهیزات نوسازی مدارس و آموزش از راه دور باید رعایت شود، به دلیل اینکه مناطق محروم نیاز بیشتری به تجهیزات هوشمندسازی مدارس و آموزش اینترنتی دارند.

ناصری نژاد در پایان ضمن تشکر از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان گفت: انگیزه تحصیل در این دانشگاه در شهرستان‌هایی نظیر شادگان بسیار بالا است و این موضوع اگر با حمایت مادی و معنوی همراه شود، موجب پرورش معلمان قوی و توانمندتری خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.