فکری: تیم خوبی برای فصل آینده بستیم/ امیدوارم در چمن طبیعی بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: خیلی از بازیکنان تیم ما تغییر کردند، اما تیم خوبی برای فصل آینده لیگ برتر درست کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: ما از هفته گذشته تمرینات خود را شروع کردیم. با توجه به اینکه همه نفرات تیم ما عوض شدند، اما در مجموع تیم خوبی بستیم و جوانان و با تجربه‌های خوبی را جذب کردیم. همچنین آماده سازی خود را شروع کردیم و هر هفته برگزاری یک بازی تدارکاتی را در برنامه‌های خود قرار دادیم. ان شا الله تیم نساجی را با برنامه ریزی و بازی‌های تدارکاتی خوب برای مسابقات فصل آینده  لیگ برتر فوتبال آماده کنیم.  

بازیکنان ما با قراردادهای بالا به تیم های دیگر پیوستند 

فکری درباره اینکه تیم نساجی بازیکنان بزرگی را از دست داده است و هواداران نگران تیم خود هستند، گفت: هواداران نساجی خیالشان راحت باشد. اگر تیمی درست بسته شده باشد مشکلی وجود ندارد. بازیکنان خوب و با کیفیت در فوتبال کشورمان زیاد هستند و ما می‌توانیم نفرات باکیفیت جذب کنیم و خدا را شکر بازیکنان خوبی به خدمت گرفتیم و در این باره مشکلی نیست. درخشش تیم ما در ۱۰ بازی پایانی لیگ برتر باعث شد که خیلی از بازیکنان ما دیده شدند و مشتری پیدا کردند و خدا را شکر با قرارداد‌های بالا به تیم‌های دیگر پیوستند و ان شاالله هر کجا هستند موفق باشند.  

مدیریت و هواداران نساجی خیالشان برای فصل بعد راحت باشد 

او افزود: من نگرانی ندارم، چون تیم خوبی بستیم. همچنین تیمی برای فصل آینده لیگ برتر درست کردیم که مدیریت و هواداران نساجی می‌توانند تا سال‌های بعد هم خیالشان راحت باشد. به نظرم هواداران باید کمک کنند و انرژی مثبت به ما بدهند.  

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه قرار است تیمش فصل آینده در چمن طبیعی بازی کند، بیان کرد: با توجه به اینکه ورزشگاه وطنی شرایط بازی کردن را ندارد، امیدوارم ورزشگاه ساری آماده شود تا بتوانیم در چمن طبیعی بازی کنیم. ما خیلی امتیازات خانگی خود را به علت بازی در چمن مصنوعی از دست دادیم و بازیکنان ما از بازی در چمن مصنوعی راضی نبودند و همین موضوع باعث می‌شد که ما خوب بازی نکنیم و نتیجه نگیریم. ان شا الله چمن طبیعی ورزشگاه ساری آماده شود تا ما مشکلی برای بازی در این استادیوم برای فصل آینده را نداشته باشیم و امتیازات کامل بازی‌های خانگی را بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار