روزانه ۶۰ خودرو در استان سمنان گازسوز می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: روزانه ۵۰ تا ۶۰ دستگاه خودرو در چهار کارگاه استان دوگانه‌سوز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر عرب عامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان در آیین بهره‌برداری از جایگاه عرضه سوخت و فراورده‌های نفتی فدک سمنان گفت: ۲ کارگاه گازسوز کردن خودرو‌ها در استان وجود داشت که طی هفته گذشته ۲ کارگاه دیگر نیز به این چرخه اضافه شد.

او افزود: تاکنون بیش از یکهزار تبدیل و دوگانه سوز کردن خودرو‌ها در کارگاه‌های استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان درباره ذخایر سوخت در این استان افزود: اکنون سه انبار سوخت و فرآورده‌های نفتی در استان و در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان با بهترین شرایط پدافندی وجود دارد.

عرب عامری اضافه کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین و ۲ میلیون و ۲۰۰ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز در شرایط عادی از محل انبار‌ها توسط جایگاه‌های سوخت در استان سمنان به صورت ماهانه توزیع می‌شود.

او جایگاه سوخت و فرآورده‌های نفتی فدک سمنان را هفتاد و ششمین جایگاه استان دانست و بیان کرد: ۹۶ واحد فروشندگی نفت سفید نیز در بحث تامین نفت سفید خانوار‌های روستا‌های فاقد گاز در استان مشغول به فعالیت هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: توزیع الکترونیکی گاز مایع با امکان برخورداری خانوار‌های فاقد گاز و همچنین دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌ها در دستور کار دولت قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.