خراسان رضوی میزبان نخستین جشنواره مداحی نوغلامان حسینی

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این استان میزبان نخستین جشنواره مداحی نوغلامان حسینی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد رضا افشاری رئیس اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: نخستین جشنواره مداحی نوغلامان حسینی با همکاری اداره کل فرهنگی و هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی و اداره کل قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره با هدف اعتلای فرهنگ عاشورایی بین دانش‌آموزان و تقویت انجمن مداحی دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه، با محوریت کانون‌های فرهنگی و تربیتی به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در ۲ مرحله مقدماتی و نهایی، ادامه داد: آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره توسط داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد و افرادی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند در مرحله نهایی از طریق ارتباط زنده تصویری با سایر شرکت‌کنندگان رقابت خواهند کرد.

افشاری بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به کانال جشنواره درسامانه شاد از آخرین اطلاعیه‌ها و نحوه شرکت در مسابقه آگاهی یابند.

او تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا نیمه مهرماه امسال تعیین شده و مراسم پایانی جشنواره و اعلام اسامی برگزیدگان چهارم آبان ماه امسال مصادف با سال روز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار