انتقال ۱۰۸ بیمار قلبی به بیمارستان‌های بابل

اورژانس بابل ۱۰۸بیمار قلبی را شهریورماه امسال به بیمارستان‌های این شهرستان منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه این سازمان در شهریور ماه امسال در مجموع ۲ هزار و ۱۴۷ ماموریت انجام داده است، گفت:ماموران اورژانس بابل ۱۰۸ بیمار قلبی را در این مدت به بیمارستان‌های این شهرستان منتقل کردند.

او با اشاره به اینکه از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۸۵۰ ماموریت آن شهری و یکهزار و ۲۹۷ ماموریت جاده‌ای بوده است،افزود:ماموران اورژانس این شهرستان ۹۷۳ بیمار یا مصدوم را نیز به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

لعلی در مورد میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان در این مدت،گفت:این زمان برای ماموریت‌های شهری ۸ دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۱دقیقه بوده است.

او افرود: سازمان اورژانس بابل در این ماه ۵۰۷ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۱۴۴ تصادفی شهری و۳۶۳ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

لعلی گفت:بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در مرداد بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۰۸ مورد و تنفسی با ۶۲ مورد و ماموریت مسمومیت با ۵۰ مورد بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل افزود:یکهزار و ۷۲۸ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در شهریور امسال، به صدا در آمد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار