پیام‌های دریافتی در هفتم مهرماه؛

از مشکلات دریافت واکسن آنفلوآنزا در رباط‌کریم تا مشکلات کارگران در عسلویه

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۷ مهر، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ هفتم مهر، در ادامه قابل مشاهده است.

 


سلام خسته نباشید ببخشید برای وام ودیعه مسکن و وام مسکن ملی اقدام کردیم به ما تعلق نگرفت در صورتی که ما اجاره می‌بینیم و هیچ خانه‌ای نداریم یه خانه با قولنامه خریدیم قرار بود فرداش بریم دفترخانه‌ای که صاحبخونه معرفی می‌کند سند رو به اسم من و همسرم بزنیم، اما متأسفانه از سال اسفند ۹۷ ایشان به هر دلیلی سند رو نزد و خانه رو با سند فروختن به زوج دیگه، اما ما کد رهگیری داشتیم نمی‌توانست به کسی بفروشد متأسفانه نه خانه‌ای تحویل دادن نه وام ودیعه وام مسکن به ما میدن تکلیف ما چیه



با نهایت تأسف خبر از جذب ۴۲ معلم حق‌التدریس از استان لرستان در استان همدان شده است که متأسفانه هیچ‌کدام از مسئولین پاسخگو نمی‌باشند خواهش می‌کنیم بررسی کنید با این توضیح که استاندار و یکی از معاونین و برخی از فرمانداران استان همدان و برخی از مسئولین در سطح استان و شهرستان‌ها از استان لرستان می‌باشد.



ما در شهرستان رباط‌کریم هستیم. در مورد خبر آغاز واکسیناسیون آنفولانزا همسر بنده باردار هست و با توجه به الزامی بودن واکسن برای ایشان ما از روز شنبه مراجعه می‌کنیم به بهداشت مرکزی سعادتمندی میگن فعلاً خبری نیست امروز هم که مراجعه کردیم گفتن اصلاً معلوم نیست که به ما واکسن بدن یا نه.



این چه خبری هست که تو اخبار میگن تزریق واکسن شروع شده، ولی در واقعیت اصلاً واکسنی موجود نیست.



ما خواهان برگزاری مجازی مصاحبه دانشگاه‌های دارای شرایط خاص هستیم مانند کنکور دکتری



بااین که یک ماه از باز شدن مدرسه می‌گذرد، اما هنوز بچه‌های کلاس اولی ما کتاب ندارند و معلمشان به صورت آنلاین تدریس می‌کند ما به شدت در مشکل هستیم و هیچ‌کس پاسخ‌گو نیست معلم درس می‌دهد مدیر هم می‌گوید نباید تدریس کند معلم هم شنیده می‌گیرد مدیر مدرسه هم می‌گوید نبود کتاب دست ما نیست هزینه کتاب را همان اول گرفتن و در سامانه اسم بچه‌های ما ثبت‌شده است.



با عرض سلام و احترام خدمت دست‌اندرکاران سایت باشگاه خبرنگاران جوان. لطفاً صدای اعتراض ما را به گوش مسئولین قوه قضاییه ناظر در بورس برسانید که انصاف نیست در روز‌های ناخوشی بورس، سهام شستا را جدا از بورس کنند و با دستکاری در روند سهم و بسته بودن حدود سه هفته‌ای این نماد مانع ریزشش شوند. بسته بودن سهام شستا در این بازار بی‌معنی است و سریع‌تر این نماد باید بازشود تا به تعادل برسد، چرا باید عامل رشد شاخص بسته باشد تا اصلاح بورس بر دوش سایر سهام‌ها باشد؟ لطفاً با این بی‌عدالتی‌ها در بورس برخورد شود.

 



با سلام. خواهشا این مطلب رو بخوانید و ازش گزارش تهیه کنید. قرار بود مسئولان سازمان سنجش، توی سهمیه‌های کنکور ۱۴۰۰ تغییراتی ایجاد کنند. اما مثل اینکه این قضیه از هر نهادی به نهاد دیگری فرستاده می‌شود و تکلیف آن معلوم نیست. خواهش می‌کنم، تقاضا دارم که پیگیری کنید. به خدا ظلم است در حق بندگان خدا. من که سه سال از بهترین سال‌های عمرم را وقف مطالعه دروس کنکور در بهترین مدارس سمپاد کرده‌ام، چرا باید رتبه‌ام از رتبه همسایه‌مان که حتی لای کتاب را هم باز نکرده بود، بدتر شود؟ رتبه او ۴۰۰۰ شده و رتبه من ۶۵۰۰.
به خدا ظلم است این‌همه تبعیض. صدایمان را کسی نمی‌شنود. تنها امیدمان به شما خبرنگاران و خدای متعال است.


 

با سلام این تصاویر از کارگران عسلویه است در هوای گرم در این مکان غذا می‌خورند .. با این بیماری کرونا ... بعد از جایی پیمانکار حق و حقوق آن‌ها را می‌خورد خودمم یکی از آن‌ها هستم باید ۱۲ساعت کار کنند هیچ‌کسی نیست حق آن‌ها را بگیر این حق کارگر ایرانی نیست این‌طور باهاش رفتار بشه ... حقوق ما را می‌خورند اعتراض می‌کنیم می‌گویند همینی که هست راحت ما را اخراج می‌کنند از شما نماینده مردم صدای کارگران باشید.


 

چرا چشم‌ها فقط جاده شمال را مبیند آیا سیل اتومبیل‌ها در شش ردیف هرروز صبح به سمت تهران سرازیر است انتقال کرونا صورت نمی‌گیرد. کی باید به این موضوع توجه کند.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار