نشست خبری مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان برگزار شد

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش درباره اهداف این سازمان در سال ۹۹ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابطحی مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش گفت: اگر درگیری با ویروس کرونا در شرایط امروز جامعه وجود نداشت می‌توانستیم همانند سال گذشته وظیفه بیشتر و بهتری نسبت به قهرمانان و پیشکسوتان داشته باشیم. انشاالله بعد از ماه صفر با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه‌های بهداشتی مراسم‌های تکریم برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه بعد از افتتاح «خانه پیشکسوتان» به دنبال افتتاح شعبه‌های دیگر در سایر استان‌ها هستیم توضیح داد: با شهرداری مشهد مذاکراتی مبنی بر تاسیس خانه شماره ۲ پیشکسوتان در استان خراسان جنوبی با حضور وزیر و مقامات استانی داشتیم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این موضوع به تعویق افتاد.

مدیرعامل صندوق بیان کرد: در چند ماه گذشته با توجه به شیوع کرونا به دنبال این بودیم که گرد فراموشی بر چهره یادگاران ورزشی ننشیند. با شورای شهر مکاتبه کردیم و دیدار حضوری با برخی از اعضای آن داشتیم. تقاضا کردیم نام خیابان، معابر و میدان‌ها به نام این بزرگواران مزین شود.

ابطحی افزود: هدف این است که این نام گذاری به نام قهرمانان و پهلوانان زنده باشد نه آنان که نقاب در خاک کشیده اند از این رو اسامی قهرمانانی، چون محمد نصیری، عبدالله موحد، امیر احتشام زاده، محمود ملاقاسمی، حسن روشن، امیر یاوری و علی باغبان باشی به شورای شهر ارائه شده است. این افراد بزرگانی در رشته‌های مختلف هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند و نسل جدید باید آن‌ها را بشناسند.

ابطحی افزود: در حال رایزنی با سازمان ورزش شهرداری تهران هستیم تا بتوانیم از اماکنی که امکان واگذاری آن‌ها وجود دارد استفاده کنیم و اگر سودی از این بابت برای صندوق داشتیم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برای پیشکسوتان باشد.

او از صدور ۱۳۵۰ کارت جدید برای پیشکسوتان خبر داد و گفت: با کانون جهانگردی و اتومبیل رانی تفاهم نامه‌ای برای استفاده اعضای صندوق از کارت امداد خودرو با تخفیف ویژه داشته ایم. تفاهم نامه‌ای با شرکت سرمایه گذاری گردشگری و جهانگردی جهت ارائه خدمات گردشگری و اقامتی برای پیشکسوتان منعقد کرده ایم.

او با بیان اینکه تامین مسکن پیشکسوتان از اهمیت خاصی برخوردار است ادامه داد: تمام تلاش ما در جهت خانه دار شدن پیشکسوتان اجاره نشین است. در این خصوص صحبت‌هایی با وزیر داشته ام و تمام توان خود را در استفاده از ارتباطات و امکانات به کار گرفته ایم و خوشبختانه به نتایج خوبی رسیده ام.

او ادامه داد: همکاری مجموعه صندوق با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به گونه‌ای است که از موازی کاری‌ها جلوگیری شود.

در پایان ابطحی گفت: رسانه‌ها می‌توانند با تعامل و ارتباط بیشتر با صندوق در ارائه خدمات بهتر به قهرمانان و پیشکسوتان یاری رسان ما باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار