مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

طرح ملی مسکن راهی برای خانه دار شدن کارمندان فاقد مسکن می‌باشد

هفتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های استانی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف پیگیری مسکن ملی کارکنان دستگاه‌های اجرایی وابسته برگزار شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  با بیان اینکه طرح ملی مسکن راهی برای خانه دار شدن کارمندان فاقد مسکن می‌باشد اظهار داشت:دستگاه‌های اجرایی تابعه بایستی در مرحله اول لیست کارکنان فاقد مسکن خود را تهیه و جمع بندی نمایند و به دبیرخانه شورای هماهنگی تحویل نمایند تا پس از جمع بندی و نهایی کردن آن به وزارت کار جهت برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر ارسال گردد.

علی آشتاب در ادامه به پیش بینی طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی ادارات تابعه برای ایجاد و تکمیل آن‌ها در مدت زمان تعیین شد اشاره کرد و افزود:با توجه به سفر معاونین وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به لرستان برای پیگیری مسائل و مشکلات استان برنامه ریزی لازم جهت رفع این مسائل هماهنگی و هم افزایی لازم صورت گیرد تا این واحد‌های اقتصادی ظرف یکسال آینده به اتمام برسند.

در ادامه این جلسه هریک از مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان برنامه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.