دبیر فدراسیون دوچرخه سواری:

برای تمام رکابزنان خاطی جلسه کمیته انضباطی تشکیل می‌شود

سلگی گفت: فدراسیون دوچرخه سواری برای تمام افراد خاطی اواخر مهر ماه جلسه کمیته انضباطی تشکیل می‌دهد.

محسن سلگی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: روز گذشته در مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری  ۲ رکابزن از تیم دانشگاه آزاد اسلامی و سپاهان اصفهان با یکدیگر درگیر شدند. این درگیری ربطی به دوچرخه سواری نداشت چرا که آن‌ها با هم مشکل شخصی داشتند. آن‌ها با هم دچار درگیری لفظی شدند و سایر رکابزنان حاضر در لیگ برتر آن‌ها را از هم جدا کردند.

او عنوان کرد: فدراسیون دوچرخه سواری برای تمام رکابزنان خاطی جلسه کمیته انضباطی تشکیل می‌دهد.   به احتمال زیاد جلسه کمیته انضباطی اواخر همین ماه (۲۰ الی ۲۳ مهر)  برگزار می‌شود. البته افراد خاطی فقط به این ۲ نفر محدود نمی‌شوند بلکه تعداد دیگری از ورزشکاران به علت مصاحبه‌های نا به جایی که باعث تشویش اذهان عمومی شده است باید در کمیته انضباطی حاضر شوند و پاسخ گو باشند.

سلگی اظهار کرد: ما پس از به وجود آمدن این درگیری به سرعت جلسه‌ای را تشکیل دادیم. با  تصمیم فدراسیون قرار شد صفرزاده و میرصمد پورسیدی از جدول دومین مرحله لیگ برتر کنار گذاشته شدند. این ۲ ورزشکار  از حضور در رقابت تایم تریل هم محروم شدند.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: فدراسیون دوچرخه سواری بار‌ها از اشتباهات افراد خاطی چشم پوشی کرده است. اگر ورزشکاری به جایی می‌رسد مطمئن باشید به دلیل حمایت‌های فدراسیون و کادرفنی تیم ملی دوچرخه سواری بوده است.

او بیان کرد: طبق قانون با تمام افراد خاطی برخورد می‌کنیم و مطمئن باشید فدراسیون بر مبنای اخلاق رفتار خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.